Cumpărături nereușite? Mărime nepotrivită? Aveți la dispoziție 30 de zile calendaristice de la primirea comenzii să vă răzgândiți!
Procedura de retur este simplă:
1. Persoanele care achiziționează produse de pe site-ul www.shoemix.ro au posibilitatea să se retragă din contract în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii comenzii.
2. Pregătiți și asigurați corespunzător produsele pe care doriți să le returnați punându-le într-o cutie de carton. Produsele vor fi returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul/cu etichetele originale intacte, cu toate accesoriile incluse (+ produsele oferite cadou, dacă este cazul), fără ca produsele să fi fost utilizate, deteriorate sau tratate în vreun fel.
Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul în cazul în care produsele nu respectă condițiile de returnare.
3. Completați online formularul de retur (click aici) și formularul de selectare easybox (click aici, dacă este cazul). După completarea formularului de retur veți primi prin e-mail o confirmare de înregistrare a cererii de retur cu datele introduse. Vă recomandăm să verificați mailul primit pentru a vă asigura că datele introduse în formular sunt cele corecte.
4.1. Returul este gratuit în easybox. După completarea formularului de selectare a easybox-ului, urmează pașii comunicați de către firma de curierat Sameday. Coletul trebuie doar bine sigilat fără a fi nevoie să afișați vreo etichetă pe cutie.
4.2. Prin curier returul este gratuit doar în cazul în care optați pentru rambursarea contravalorii produselor returnate în contul de utilizator sub forma punctelor de fidelitate. Punctele obținute astfel se pot folosi la comenzile viitoare, fără a fi nevoie să la utilizați într-un termen prestabilit (punctele obținute în urma returului nu expiră).
În cazul în care clientul alege să trimită Shoemix curierul după retur și optează pentru virarea contravalorii produselor în cont bancar, se va reține suma de 25 lei din suma restituită.
Curierul se va prezenta la adresă cu eticheta AWB gata tipărită pe care o va lipi pe coletul ridicat, fără a fi nevoie să indicați alte date de livrare pe acesta.
4.3. Retur pe cont propriu (curier preferențial). Există posibilitatea să se ocupe clientul de returnarea coletului prin metodă proprie.
Adresa de returnare în cazul în care alegeți această variantă:
SZOTS RETAIL S.R.L. (Shoemix.ro)
B-dul Brașovului, nr. 149
Loc. Săcele
Jud. Brașov
Cod poștal: 505600
Număr telefon: 0768.312.322
Email: contact@shoemix.ro
5. După ce coletul returnat este recepționat în depozitul nostru, datele indicate în formular sunt corecte iar returul este acceptat, în termen de 3-7 zile lucrătoare se returnează banii în contul bancar menționat în formularul de retur sau în termen de maxim 3 zile lucrătoare în contul de utilizator sub forma punctelor de fidelitate, după caz.
Condiții retur
Produsele vor fi returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul/cu etichetele originale intacte, cu toate accesoriile incluse (+ produsele oferite cadou, dacă este cazul), fără ca produsele să fi fost utilizate, deteriorate sau tratate în vreun fel. Așadar, în cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, Shoemix va rambursa contravaloarea acestuia în termen de până la 7 zile lucrătoare de la primirea produselor, cu excepția cazului în care constatăm că produsul returnat a fost utilizat, deteriorat, prezintă lipsuri, deficiențe, etc, situaţie în care produsele returnate vor fi trimise înapoi clientului sau suma ce urmează a fi returnată se va reduce proporţional.
În consecință, vă recomandăm să probați produsele fără îndepărtarea etichetelor atașate.
În cazul nerespectării condițiilor mai sus menționate, Shoemix are dreptul să refuze primirea produsului returnat, respectiv să nu ramburseze Cumpărătorului suma plătită.
Important
- Nu primim coletele trimise cu ramburs. De asemenea, nu se acceptă coletele expediate prin Poșta Română întrucât acesta nu livrează la adresa finală.
- Atunci când utilizați un voucher de discount pentru suma exactă, suma de discount este distribuită între toate produsele în ordine proporțională cu prețul acestora. La returnarea unui produs din această comandă veți primi suma achitată.
- Shoemix comercializează în mare parte produse second-hand și outlet, din această cauză doar în anumite situații există posibilitatea înlocuirii produselor returnate cu un produs identic. În orice caz, la solicitarea cumpărătorului putem schimba produsul returnat cu un alt articol de pe site sau putem returna contravaloarea produsului, conform procedurii mai sus descrise.
- Returul gratuit (în cazul virării contravalorii produselor returnate în contul de utilizator) este valabil doar la prima cerere de retur înregistrată pentru aceeași comandă. În cazul în care se înregistrează două sau mai multe cereri de retur pentru aceeași comandă (în cazul comenzilor cu mai multe articole), la noile cereri de retur se va reține costul transportului retur din contravaloarea articolelor restituite.
- Banii vor fi returnați în contul specificat de client în formularul de retur. Rambursul nu se va face decât în contul aparținând persoanei către care a fost facturat produsul și care face returul, nu se poate face către terți.
- Dacă clientul a optat pentru rambursarea contravalorii produselor returnate în contul său de utilizator sub forma punctelor de fidelitate, punctele primite nu vor putea fi reconvertite în bani. Această regulă este valabilă și în cazul în care punctele au fost obținute de client prin orice tip de campanie organizat de Shoemix.
- Clienții persoane juridice au posibilitatea să returneze produsele comandate, însă ne rezervăm dreptul de a restitui contravaloarea produselor returnate în contul de utilizator sub formă de puncte, utilizabile la comenzile viitoare.
- Taxa de procesare (5 lei) nu se returnează, indiferent dacă s-a returnat comanda parțial sau integral.
- După al treilea retur gratuit consecutiv de care a beneficiat clientul, de la al patrulea retur se va percepe o taxă de retur de 15 lei la retururile prin easybox, respectiv 25 lei la retururile prin curier.
Dreptul consumatorului de retragere din contract
Consumatorul se va putea retrage din contract, respectiv va putea returna un produs sau renunța la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la semnarea acestuia, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs - în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese - în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese;
În consecință, potrivit legii, clienții care achiziționează produse online se pot retrage din contract (pot returna produsele) în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a întregii comenzi.
Pentru că dorim să oferim o experiență cât mai plăcută clienților, am extins perioada legală de retur de la 14 zile la 30 de zile.
Întrebări suplimentare cu privire la retur și reclamații, puteți trimite la adresa de e-mail: contact@shoemix.ro.
Actualizat: 25.07.2024