Pentru a putea face cumpărături pe shoemix.ro aveți opțiunea de a vă înregistra sau de a comanda fără cont de utilizator.
Totuși, recomandarea noastră este să vă înregistrați pentru că beneficiați de o multitudine de avantaje.
Înregistrarea este rapidă și ușoară, va trebui să completați câmpurile de nume, e-mail și parolă - puteți să vă înregistrați făcând click aici.
Dacă la înregistrare ați confirmat că sunteți de acord să primiți notificări de la noi prin e-mail, veți avea posibilitatea să aflați între primii cele mai bune oferte, promoții și noutăți de la Shoemix.
Nu uitați că înregistrarea poate fi realizată și cu cont de Facebook.
Cum pot adăuga o nouă adresă de livrare?
Puteți adăuga o nouă adresă de livrare accesând Contul meu > Livrare & Facturare > Adresă livrare > Adaugă adresă nouă.
Ce este Wishlist sau Favorite?
Puteți adăuga produsele preferate în “Favorite” făcând click pe “♡ Adaugă la Wishlist”, astfel puteți urmări produsele marcate direct din contul dvs.
A dispărut un produs salvat în “Wishlist”. De ce?
Când un produs este achiziționat de către un client, acesta dispare din “Wishlist”. Adăugarea unui produs la “Wishlist” nu îl rezervă pentru dvs., doar vă ajută să-l găsiți mai ușor.
Nu pot accesa contul meu pe Shoemix. Ce pot face?
Verificați dacă ați utilizat adresa de e-mail cu care a fost creată înregistrarea pe site și dacă l-ați introdus corect.
Dacă ați uitat parola, accesați câmpul “Ai uitat parola?”.
Informații produse Produsele comercializate pe Shoemix.ro sunt noi sau second hand?
La noi pe site veți găsi atât produse noi-nouțe (unele în cutie/ambalaj original) cât și articole second hand de calitate superioră. În descrierea fiecărui produs este menționată starea exactă a articolului în cauză.
Fotografiile produselor sunt reale?
Fotografiile produselor noastre sunt 100% reale, sunt realizate de către colegii noștri în studioul propriu. Veți primi exact produsul care figurează și în fotografii.
Aveți alte mărimi/culori la produsul respectiv?
Majoritatea produselor comercializate în magazinul nostru sunt unice și nu sunt disponibile în mărimi și/sau culori multiple, dar suntem încrezători că veți găsi un produs ce vi se potrivește și este pe placul dvs.
Pot să aflu mai multe informații legate de un produs?
Fiecare produs pe shoemix.ro a fost verificat, descris și fotografiat cu atenție. Pe pagina produsului puteți vedea categoria, subcategoria, marca, mărimea înscrisă pe produs, lungimea tălpicului (branțului), starea, compoziția și culoarea fiecăruia în parte.
Pentru a oferi livrare rapidă a fiecărei comenzi, produsele de pe shoemix.ro sunt ambalate în prealabil și pregătite de transport în depozitul nostru. Prin urmare, din păcate nu este posibil efectuarea unei verificări sau măsurări individuale a unui anumit produs.
Achiziționați încălțăminte/produse și de la persoane fizice? Pot vinde produsele proprii prin Shoemix.ro?
Momentan nu avem posibilitatea de a achiziționa sau de a revinde bunuri ce aparțin persoanelor fizice.
Cât de des se încarcă produse noi?
Momentan în fiecare săptămână (marți, miercuri sau joi) se încarcă noi comori pe site. Cu timpul intenționăm să încărcăm și mai frecvent stocuri noi, pe placul dumneavoastră.
Informații comenzi/cumpărături
Cum comand?
Plasarea comenzilor se realizează în 2 pași simpli: adăugați produsele pe care doriți să le achiziționați în coșul de cumpărături și apăsați butonul “Trimite comanda” sau ”Finalizează comanda”.
La următorul pas va trebui să completați datele dvs. de contact, adresa de livrare, metoda de plată și apăsați din nou butonul “Trimite comanda”.
Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii cu numărul ei și datele introduse. Puteți vizualiza numărul comenzii și din Contul meu > Comenzi > Istoric comenzi.
*În cazul în care ați semnalat o greșeală după trimiterea comenzii privind datele de contact/livrare/facturare, vă rugăm să ne contactați de îndată pe adresa de email contact@shoemix.ro
Pot plasa o comandă telefonic?
Sigur că da. Pentru comoditatea clienților noștri comenzile se fac atât online cât și telefonic.
De asemenea, dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, ne puteți contacta la adresa de e-mail contact@shoemix.ro sau la nr. de telefon 0768.312.322.
Există o limită a numărului de produse/comandă?
Nu, nu există o limită a numărului de produse pe care puteți să le achiziționați, astfel puteți adăuga în coș un număr nelimitat de articole.
Produsele pot fi rezervate pe site?
Nu, din păcate nu există posibilitatea rezervării produselor pe site.
Pot verifica coletul la livrare?
Da, există posibilitatea de a selecta livrare cu deschidere/verificare colet prin firma de curierat Sameday, însă fără opțiunea de a și proba produsul comandat. În orice caz, puteți sta fără griji deoarece orice articol achiziționat se poate returna în termen de 14 zile de la primirea coletului.
Ce modalități de plată oferiți?
Puteți plăti produsele comandate prin următoarele instrumente de plată:
Ramburs/Numerar la livrare - se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii.
Plata online prin card - cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele Visa (Classic și Electron) și Mastercard. Nu se percepe comision suplimentar pentru tranzacții.
Plata cu cardul la easybox - comanda se va achita cu cardul în momentul ridicării coletului din easybox
Pentru a afla mai multe detalii cu privire la instrumentele de plată, accesați următorul link: Metode de plată
Cum pot să folosesc un voucher sau cod de discount?
Fiecare voucher/discount poate fi introdus la câmpul "Ai un cod de reducere?" la fiecare pas din coș:
Scrieți sau copiați codul de voucher/discount și apăsați butonul "Aplică". Dacă ați introdus corect codul de voucher, discountul va fi aplicat reducând suma de plată. Dacă nu se acceptă codul, verificați dacă ați scris/copiat codul de voucher corect.
Din păcate, voucherele nu pot fi aplicate după confirmarea comenzii.
Am încercat să aplic un cod de discount, dar site-ul nu îl acceptă. Ce pot face?
Asigurați-vă că ați introdus corect codul de discount. De asemenea, verificați și valabilitatea voucher-ului pentru că s-ar putea să fi expirat între timp. În cazul în care problema persistă vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul: 0768.312.322 sau prin e-mail la adresa: contact@shoemix.ro
Pot modifica sau anula comanda mea?
Dacă doriți să anulați o comandă este necesar să ne contactați printr-una din metode (e-mail, telefon), însă numai în cazul în care comanda respectivă nu a fost expediată încă. Dacă produsul este deja în curs de livrare, din păcate modificarea sau anualrea comenzii nu este posibilă. În acest caz, după primirea lui îl puteți returna, clientul suportând cheltuielile privind serviciul de curierat.
Pot modifica modalitatea de plată pentru comanda mea, după confirmarea ei?
Ne pare rău, dar după ce o comandă pe shoemix.ro este confirmată cu succes, modalitatea de plată nu poate fi modificată.
Livrare și retur produse
Se poate amâna livrarea unei comenzi înregistrate?
Da, putem amâna livrarea unei comenzi înregistrate, însă doar în cazul în care acesta a fost achitat integral în avans.
Pot returna un produs cumpărat?
Da, puteți returna orice produs achiziționat online în termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii acestuia. Returul și costul acestuia sunt în sarcina cumpărătorului, însă există și posibilitatea de a beneficia de retur gratuit. Pentru a consulta condițiile vă rugăm accesați pagina www.shoemix.ro/retur
Cum pot solicita retur?
Puteți returna fiecare produs cumpărat de la noi în termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii acestuia. Pentru a realiza această opțiune va trebui să consultați politica de retur. Ca returul să fie acceptat, coletul urmează să fie predat în cutia în care ați primit produsele cu etichetele originale, fără urme de folosință și fără defecte.
Am primit un produs greșit/defect. Ce pot face?
Ne cerem scuze pentru inconveniențele create. Ne asumăm greșeala și o să primim produsul înapoi, iar în mod evident taxa de transport vă fi suportată de către noi în cazul în care defectul nu era evidențiat în descrierea articolului. Este necesar să ne transmiteți descrierea scurtă a produsului greșit/defect la adresa de e-mail contact@shoemix.ro, cu atașarea unor fotografii dacă este posibil.
Cum voi primi banii înapoi pentru produsele returnate?
Restituirea sumei pentru produsele returnate se realizează prin transfer bancar, pe numele (titularul contului) și contul (IBAN-ul) indicat de client în formularul de retur sau în contul de utilizator Shoemix sub forma punctelor de fidelitate/credit de magazin, după caz. Transferul sumei se va efectua în termen de maxim 7 zile calendaristice de la data recepționării produselor returnate de către depozitul nostru dacă produsele sunt conforme și datele introduse în formular sunt corecte.
Am folosit un voucher de discount la achiziție. Ce sumă o să primesc înapoi dacă returnez produsul?
Atunci când utilizați un voucher de discount pentru suma exactă, suma de discount este distribuită între toate produsele în ordine proporțională cu prețul acestora. La returnarea unui produs veți primi suma achitată, care figurează în contul dvs. la secțiunea „Istoric comenzi” și pe factura comenzii respective.
Actualizat: 28.07.2023
Nu ați găsit răspuns la întrebarea dvs.? Trimiteți-ne un e-mail!