Cumpărături nereușite? Mărime nepotrivită? Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea comenzii să vă răzgândiți.
Procedura de retur este simplă:
1. Persoanele care achiziționează produse de pe site-ul www.shoemix.ro au posibilitatea să se retragă din contract în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului sau produselor.
2. Pregătiți și asigurați corespunzător produsele pe care doriți să le returnați punându-le într-o cutie de carton împreună cu factura primită sau o copie după acesta. Produsele vor fi returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul/cu etichetele originale intacte, cu toate accesoriile incluse (+ produsele oferite cadou, dacă este cazul), fără ca produsele să fi fost utilizate, deteriorate sau tratate în vreun fel.
3. Completați formularul de retur (click aici). După completarea formularului veți primi prin e-mail o confirmare de înregistrare a cererii de retur cu datele introduse.
4. Costul și modalitatea de retur sunt suportate de către cumpărător (prima variantă) sau clientul poate alege ca Shoemix să se ocupe de returul produselor (a doua variantă), ceea ce va presupune o taxă suplimentară de 25 lei (taxa de transport al returului), sumă ce va fi scăzută ulterior din contravaloarea articolelor restituite.
*Puteți beneficia de retur gratuit (nu se va percepe taxă de retur) în cazul în care optați pentru rambursarea contravalorii produselor returnate în contul de utilizator sub forma punctelor de fidelitate (este nevoie să dețineți un cont de utilizator). Punctele obținute astfel se pot folosi la comenzile viitoare, fără a fi nevoie să la utilizați într-un termen prestabilit.
Curierul se va prezenta la dumneavoastră cu eticheta AWB gata tipărită pe care o va lipi pe coletul ridicat, fără a fi nevoie să indicați alte date de livrare pe acesta.
Adresa de returnare în cazul în care alegeți prima variantă (pct. 4):
SZOTS RETAIL S.R.L. (Shoemix.ro)
Piața Libertății, nr. 26
Loc. Săcele,
Jud. Brașov
Cod poștal: 505600
Număr telefon depozit: 0730811344
5. După ce coletul returnat este recepționat în depozitul nostru, datele indicate în formular sunt corecte iar returul este acceptat, în termen de cel mult 7 zile lucrătoare se returnează banii în contul bancar menționat în formularul de retur sau în termen de maxim 3 zile lucrătoare în contul de utilizator sub forma punctelor de fidelitate, după caz.
Condiții retur
Produsele vor fi returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul/cu etichetele originale intacte, cu toate accesoriile incluse (+ produsele oferite cadou, dacă este cazul), fără ca produsele să fi fost utilizate, deteriorate sau tratate în vreun fel, însoțite de factura de achiziție. Așadar, în cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, Shoemix va rambursa contravaloarea acestuia în termen de până la 7 zile lucrătoare de la primirea produselor, cu excepția cazului în care constatăm că produsul returnat este deteriorat, prezintă lipsuri, deficiente, etc, situaţie în care suma ce urmează a fi returnată se va reduce proporţional.
Prin urmare, vă recomandăm să probați produsele fără îndepărtarea etichetelor atașate.
De regulă, rambursarea în cont bancar a contravalorii articolelor returnate se efectuează în zilele de vineri.
În cazul nerespectării condițiilor mai sus menționate, Shoemix are dreptul să refuze primirea produsului returnat, respectiv să nu ramburseze Cumpărătorului suma plătită.
Important
- Nu primim coletele trimise cu ramburs. De asemenea, nu se acceptă coletele expediate prin Poșta Română întrucât acesta nu livrează la adresa finală.
- Atunci când utilizați un voucher de discount pentru suma exactă, suma de discount este distribuită între toate produsele în ordine proporțională cu prețul acestora. La returnarea unui produs din această comandă veți primi suma achitată.
- Shoemix comercializează în mare parte produse second-hand și outlet, din această cauză doar în anumite situații există posibilitatea înlocuirii produselor returnate cu un produs identic. În orice caz, la solicitarea cumpărătorului putem schimba produsul returnat cu un alt articol de pe site sau putem returna contravaloarea produsului, conform procedurii mai sus descrise.
- Returul gratuit (în cazul virării contravalorii produselor returnate în contul de utilizator) este valabil doar la prima cerere de retur înregistrată pentru aceeași comandă. În cazul în care se înregistrează două sau mai multe cereri de retur pentru aceeași comandă (în cazul comenzilor cu mai multe articole), la noile cereri de retur se va reține costul transportului retur din contravaloarea articolelor restituite.
- Banii vor fi returnați în contul specificat de client în formularul de retur. Rambursul nu se va face decât în contul aparținând persoanei către care a fost facturat produsul și care face returul, nu se poate face către terți.
- Dacă clientul a optat pentru rambursarea contravalorii produselor returnate în contul său de utilizator sub forma punctelor de fidelitate, punctele primite nu vor putea fi reconvertite în bani. Această regulă este valabilă și în cazul în care punctele au fost obținute de client prin orice tip de campanie organizat de Shoemix.
Dreptul consumatorului de retragere din contract
Consumatorul se va putea retrage din contract, respectiv va putea returna un produs sau renunța la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la semnarea acestuia, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs - în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese - în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese;
Întrebări suplimentare cu privire la retur și reclamații, puteți trimite la adresa de e-mail: contact@shoemix.ro.
Actualizat: 31.03.2023