Cumpărături nereușite? Mărime nepotrivită? Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea comenzii să vă răzgândiți.
Procedura de retur este simplă:
1. Persoanele care achiziționează produse de pe site-ul www.shoemix.ro au posibilitatea să se retragă din contract în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului sau produselor.
2. Pregătiți și asigurați corespunzător produsele pe care doriți să le returnați punându-le într-o cutie de carton. Produsele vor fi returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul/cu etichetele originale intacte, cu toate accesoriile incluse (+ produsele oferite cadou, dacă este cazul), fără ca produsele să fi fost utilizate, deteriorate sau tratate în vreun fel.
3. Completați online formularul de retur (click aici). După completarea formularului veți primi prin e-mail o confirmare de înregistrare a cererii de retur cu datele introduse. Vă recomandăm să verificați mailul primit pentru a vă asigura că datele introduse în formular sunt cele corecte.
4. Costul și modalitatea de retur sunt suportate de către cumpărător (prima variantă) sau clientul poate alege ca Shoemix să se ocupe de returul produselor (a doua variantă), ceea ce va presupune reținerea sumei de 25 lei (costul de transport al returului) din contravaloarea articolelor restituite.
*Puteți beneficia de retur gratuit (nu se va percepe taxă de retur) în cazul în care optați pentru rambursarea contravalorii produselor returnate în contul de utilizator sub forma punctelor de fidelitate. Punctele obținute astfel se pot folosi la comenzile viitoare, fără a fi nevoie să la utilizați într-un termen prestabilit (punctele obținute astfel nu expiră).
Curierul se va prezenta la dumneavoastră cu eticheta AWB gata tipărită pe care o va lipi pe coletul ridicat, fără a fi nevoie să indicați alte date de livrare pe acesta.
Adresa de returnare în cazul în care alegeți prima variantă (pct. 4):
SZOTS RETAIL S.R.L. (Shoemix.ro)
B-dul Brașovului, nr. 149
Loc. Săcele
Jud. Brașov
Cod poștal: 505600
Număr telefon depozit: 0730.811.344
Număr telefon suport clienți: 0768.312.322
5. După ce coletul returnat este recepționat în depozitul nostru, datele indicate în formular sunt corecte iar returul este acceptat, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare se returnează banii în contul bancar menționat în formularul de retur sau în termen de maxim 3 zile lucrătoare în contul de utilizator sub forma punctelor de fidelitate, după caz.
Condiții retur
Produsele vor fi returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul/cu etichetele originale intacte, cu toate accesoriile incluse (+ produsele oferite cadou, dacă este cazul), fără ca produsele să fi fost utilizate, deteriorate sau tratate în vreun fel, însoțite de o copie cu factura de achiziție (nu este obligatorie). Așadar, în cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, Shoemix va rambursa contravaloarea acestuia în termen de până la 5 zile lucrătoare de la primirea produselor, cu excepția cazului în care constatăm că produsul returnat este deteriorat, prezintă lipsuri, deficiențe, etc, situaţie în care suma ce urmează a fi returnată se va reduce proporţional.
Prin urmare, vă recomandăm să probați produsele fără îndepărtarea etichetelor atașate.
În cazul nerespectării condițiilor mai sus menționate, Shoemix are dreptul să refuze primirea produsului returnat, respectiv să nu ramburseze Cumpărătorului suma plătită.
Important
- Nu primim coletele trimise cu ramburs. De asemenea, nu se acceptă coletele expediate prin Poșta Română întrucât acesta nu livrează la adresa finală.
- Atunci când utilizați un voucher de discount pentru suma exactă, suma de discount este distribuită între toate produsele în ordine proporțională cu prețul acestora. La returnarea unui produs din această comandă veți primi suma achitată.
- Shoemix comercializează în mare parte produse second-hand și outlet, din această cauză doar în anumite situații există posibilitatea înlocuirii produselor returnate cu un produs identic. În orice caz, la solicitarea cumpărătorului putem schimba produsul returnat cu un alt articol de pe site sau putem returna contravaloarea produsului, conform procedurii mai sus descrise.
- Returul gratuit (în cazul virării contravalorii produselor returnate în contul de utilizator) este valabil doar la prima cerere de retur înregistrată pentru aceeași comandă. În cazul în care se înregistrează două sau mai multe cereri de retur pentru aceeași comandă (în cazul comenzilor cu mai multe articole), la noile cereri de retur se va reține costul transportului retur din contravaloarea articolelor restituite.
- Banii vor fi returnați în contul specificat de client în formularul de retur. Rambursul nu se va face decât în contul aparținând persoanei către care a fost facturat produsul și care face returul, nu se poate face către terți.
- Dacă clientul a optat pentru rambursarea contravalorii produselor returnate în contul său de utilizator sub forma punctelor de fidelitate, punctele primite nu vor putea fi reconvertite în bani. Această regulă este valabilă și în cazul în care punctele au fost obținute de client prin orice tip de campanie organizat de Shoemix.
- După al treilea retur gratuit consecutiv de care a beneficiat clientul (în cazul în care se optează pentru puncte în contul de utilizator), de la al patrulea retur se va percepe taxa de retur de 25 lei.
- Retururile efectuate în locker (easybox) presupun o taxă suplimentară de 15 lei.
Dreptul consumatorului de retragere din contract
Consumatorul se va putea retrage din contract, respectiv va putea returna un produs sau renunța la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la semnarea acestuia, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs - în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese - în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese;
Întrebări suplimentare cu privire la retur și reclamații, puteți trimite la adresa de e-mail: contact@shoemix.ro.
Actualizat: 26.02.2024